تازه عروس هایی که در حال خرید جهیزیه هستند، همیشه به دنبال بهترین برند از هر کالایی هستند. از آنجایی که آرکوپال یکی از ظروف اساسی حال حاضر به حساب می آید، دانستن بهترین برند آن خیلی مهم است. یکی از راه های رسیدن به بهترین برند شاید پرس و جو باشد ولی راه مطمئنی نیست. این سوال را باید از فرد متخصص در این کار پرسید. سایت ظرفستان به عنوان متخصص در این زمینه به این سوال شما جواب خواهد داد. در ادامه با ظرفستان همراه باشید.

تازه عروس هایی که در حال خرید جهیزیه هستند، همیشه به دنبال بهترین برند از کالاهای مد نظر هستند. از آنجایی که آرکوپال یکی از ظروف اساسی حال حاضر به حساب می آید، دانستن بهترین برند آن خیلی مهم است. یکی از راه های رسیدن به بهترین برند، شاید پرس و جو باشد ولی راه مطمئنی نیست. این سوال را باید از فرد متخصص در این کار پرسید. سایت ظرفستان به عنوان متخصص در این زمینه به این سوال شما جواب خواهد داد. در ادامه با ظرفستان همراه باشید.

خرید سرویس آرکوپال ایرانی یا ظرف اپال خارجی

شاید برای شما جالب باشد که آرکوپال نام اولین برند سازنده ظروف اپال در دنیا می باشد. در حقیقت آرکوپال ترکیب دو کلمه آرک و اپال می باشد که کلمه اول نام یک برند و کلمه دوم نام ماده است که با آن ظروف غذاخوری مانند سوپ خوری؛ دیس و بشقاب می سازند.

ظروف اپال یا همان آرکوپال بر خلاف ظروف چینی بدنه بسیار محکمی دارند و به این راحتی ها نمی شکنند. برای قرار دادن ظرف آرکوپال در سولاردام؛ ماکروویو و یا ماشین ظرفشویی هیچ محدودیتی ندارید. می توانید با خیال راحت غذای خود را با استفاده ای ظرف آرکوپال در سولاردام گرم کنید و سپس آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و بشویید.

ظروف آرکوپال از نظر وزن؛ ضخامت و استحکام نسب به  ظروف چینی یک سر و گردن برتری دارد.

به دلیل همین نقاط قوت؛ ظروف آرکوپال طرفداران زیادی را در بین نو عروس ها پیدا کرده است.

به حدی که خرید یک سرویس آرکوپال مناسب جزو اقلام اصلی یک جهیزیه مناسب در ایران محسوب می شود.

کشور های برتر در تولید ظروف آرکوپال

در دنیا کشور های زیادی منجمله کشور ایران ظروف آرکوپال تولید می کنند.

از جمله کشور های تولید کننده ظروف آرکوپال می توان به کشور های فرانسه (که لومینارک فرانسه معروفترین برند تولید کننده آرکوپال است)، اسپانیا (آرکوپال بورمیولی)، امارات ( آرکوپال اندورا)، ایران (پارس اوپال، آذین اپال و مقصود) و چین (کالمو) اشاره کرد.

بهترین برند آرکوپال برای جهیزیه
بهترین برند آرکوپال برای جهیزیه

بهترین سرویس آرکوپال ایرانی برای جهیزیه عروس

باتوجه به تجربه چندین ساله کاری مجموعه ظرفستان، نظر کاربران و بررسی نقاط ضعف و قوت برند های ایرانی، به ترتیب برند مقصود، پارس اپال و زین اپال بهترین سرویس آرکوپال ایرانی برای یک جهیزیه مناسب می باشند.

به دنبال برندهای خارجی نباشد زیرا در حال حاضر هیچ یک از برندهای خارجی سرویس چینی و آرکوپال ها در ایران موجود نیستند و تمامی ظروف موجود به نام خارجی، دروغی بیش نیستند.

سایت ظرفستان به عنوان نماینده چینی مقصود، انواع مختلفی از آرکوپال مقصود را با بهترین قیمت در اختیار مردم قرار داده تا بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین خرید کنند و با خیال راحت آن را درب منزل در هرجای ایران که هستند تحویل بگیرند.