اگر با این گونه ظروف آشنایی ندارید و یا برای اولین بار است که کلمه آرکوپال را می شنوید، توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

هنگامی که برای خرید سرویس ظروف غذاخوری و به خصوص سرویس چینی به بازار مراجعه می کنید، معمولا محصولاتی آرکوپال لومینارک نیز به شما پیشنهاد داده می شود. اگر با این گونه ظروف آشنایی ندارید و یا برای اولین بار است که کلمه آرکوپال را می شنوید، توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه باشید. ما در این مقاله توضیحاتی مختصر و جامع در مورد آرکوپال و ظروف آرکوپال لومینارک ارائه خواهیم داد.

ظروف آرکوپال نوعی شیشه ی سفید نشکن هستند که لعابی محافظ روی آن ها را پوشانده است. ماده ی تشکیل دهنده بدنه ظروف آرکوپال صد در صد نفوذ ناپذیر بوده و طی فرایندی کاملا حرارت دیده است تا در مقابل فشار های حرارتی مقاوم باشد.

تاریخچه ظروف آرکوپال

ظروف آرکوپال برای اولین بار توسط شرکت مطرح فرانسوی Arc International در سال ۱۹۵۸ میلادی تولید شد. بعضی از کارشناسان ظروف آرکوپال را نوع فرانسوی پیرکس می دانند.

آرکوپال چیست و چه خصوصیاتی دارد؟
آرکوپال چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

خصوصیات ظروف آرکوپال لومینارک

بر اساس ادعای تولید کنندگان، ظروف آرکوپال لومینارک دارای پنج برابر مقامت بیشتر نسبت به چینی های رایج بوده و احتمال لب پر شدن آن ها بسیار ناچیز و در مواردی غیر ممکن است. از آرکوپال جهت تولید طیف وسیعی از ظروف نظیر انواع بشقاب های تخت، بشقاب های گود، فنجان و نعلبکی، کاسه ها و ماگ ها در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می شود. معمولا ظروف آرکوپال لومینارک قابل استفاده در مایکروویو بوده و شست و شوی آن ها در ماشین ظرفشویی مشکلی نخواهد داشت. وزن سبک و مقاومت بسیار بالای ظروف آرکوپال در مقایسه با سایر ظروف غذاخوری قدیمی، سنگین و گران کاملا به چشم می آید.

آیا ظروف آرکوپال لومینارک بی خطر هستند؟

در اوایل هزاره ی جدید گزارشی مبنی بر مسمومیت ناشی از سرب در ارتباط با ظروف آرکوپال منتشر شد. هر چند کارشناسان آن را به لعاب کاری نامناسب و فرسودگی ناشی از استفاده مکرر این گونه ظروف محدود دانستند، اما ترس و تفکر عمومی باعث شد شرکت مخترع ظروف آرکوپال تولید این گونه ظروف را متوقف نماید. بعد از آن سایر برند ها و شرکت های فعال در زمینه تولید ظروف پذیرایی خط تولید ظروف آرکوپال خود را راه اندازی نمودند. یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده ی ظروف آرکوپال شرکت آرکوپال لومینارک می باشد که به نوعی زیر مجموعه شرکت فرانسوی Arc International محسوب می شود.

حال با این توصیف ها، اگر قصد خرید آرکوپال را دارید، سایت ظرفستان بهترین سرویس های آرکوپال را با بهترین قیمت ها در اختیار شما قرار داده است. با مراجعه به سایت ظرفستان و انتخاب سرویس آرکوپال مقصود از بخش منوی اصلی سایت می توانید مدل مدنظر خود را انتخاب کرده و خرید را آنلاین انجام دهید.

خرید سرویس آرکوپال مقصود

از سایت ظرفستان