یکی از مشکلاتی که در هنگام خرید سرویس چینی وجود دارد این است که افراد نمی توانند بین برند های خوبی که در بازار وجود دارد برند مناسب خود را انتخاب کنند که برای رفع این مشکل حتما لازم است برند های مورد نظر را بررسی کنید.

برند چینی پردیس کاشان ساخت کجاست؟

قبل از آن که بخواهیم در پاسخ به سوال چینی پردیس خوبه یا نه و کیفیت این برند را بررسی کنیم ابتدا لازم است تا با خود برند پردیس کاشان آشنا شوید. یکی از بهترین مارک های سرویس چینی که در بازار وجود دارد برند چینی پردیس کاشان می باشد، این برند تقریبا بیش از سه دهه در ایران فعالیت دارد و انواع محصولات و ظروف چینی خانگی و هتلی را روانه بازار کرده است.

کیفیت چینی پردیس کاشان

چینی پردیس همیشه در تلاش بوده است تا از به روز ترین تکنولوژی ها و از بهترین ماشین آلات ها برای تولید محصولات خود استفاده کند و همچنین برای تولید انواع ظروف خود از بهترین مواد اولیه و متریال های موجود در بازار استفاده می کند تا بدین طریق بتواند محصولات با کیفیت را روانه بازار کند، در کل محصولات چینی پردیس در بالاترین حد استاندارد قرار دارند.
چینی پردیس همیشه در تلاش بوده است تا محصولات متنوعی را تولید کند بنابراین با استفاده از خلاقیت های هنری به همراه دانش فنی سرویس های چینی را روانه بازار کرده است که از نظر ترکیب رنگ و نقش و نگار بسیار شیک و سنگین هستند که بر دل هر خانم ایرانی می نشیند.

آیا کیفیت چینی پردیس خوب است؟
آیا کیفیت چینی پردیس خوب است؟

انواع سرویس چینی پردیس کاشان

در رابطه با محصولات چینی پردیس همان طور که پیش تر گفتیم محصولات چینی پردیس از تنوع بالایی برخوردار هستند و پردیس کاشان آنان را در سه سری تولید می کند که این سه سری را در ادامه مقایسه می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در پاسخ به سوال آیا چینی پردیس خوبه یا نه کیفیت سری محصولات آنان را بررسی کنیم.

1. سری ونوس

سرویس ظروف چینی که در دسته سری ونوس قرار دارند اغلب دارای تزیینات طلا هستند و قالب آن ها نیز بیشتر به حالت چهارگوش می باشد، با توجه به این نکته سرویس های سری ونوس با طراحی زیبا و سنگینی که دارند بیشتر برای مجالس مهم و مهمانی ها و در کل برای پذیرایی کاربرد خواهند داشت.

2. سری پاریس

مدل سرویس های چینی پردیس کاشان در سری پاریس از تنوع بسیار بالاتری برخوردار هستند و طرح های گل دار و متنوعی که در مجموعه پردیس کاشان مشاهده می کنید نیز در این دسته قرار دارند.

3. سری الگانس

در واقع سرویس ظروفی که در دسته سری الگانس قرار دارند نسبت به سرویس ظروفی که در دسته سری های پاریس و ونوس قرار دارند از تنوع کمتری برخوردار هستند و می توان گفت کمی محدود تر هستند اما بر اساس نظرات و تجربیات مصرف کنندگان و مشتریان زیباترین و خاص ترین به خصوص شکیل ترین محصولات چینی پردیس کاشان در سری الگانس قرار دارند.

گارانتی سرویس چینی پردیس کاشان

قطعا در پاسخ به سوال برند چینی پردیس خوبه لازم است تا گارانتی و ضمانت این برند هم برسی کنیم. در کل محصولات شکستنی شامل گارانتی و ضمانت نمی شوند و شاید چند برند محبوب و پر طرفدار باشند که این کار را انجام دهند . محصولات چینی پردیس تا 7 روز شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که خدمات تعویض کالا در شرایط زیر وجود دارد.

1. اگر محصول دارای اشکال کیفی باشد

شما می توانید در طی 24 ساعت 48 ساعت می توانید با کارشناسان مجموعه فروش تماس بگیرید و این موضوع را اطلاع رسانی کنید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود. ضمنا برای آن که محصول شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش باشد لازم است کارتن و جعبه محصول را تا پایان 7 روز نگه دارید.

2. اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

در صورتی که مشتری بعد از خرید از خرید خود منصرف شود می تواند کالای خود را تعویض کند البته در این حالت نیاز است تا جعبه کالا را باز نکنید و کاملا به همان صورت پلمپ شده و بسته بندی شده باز گردانده شود تا مشتری بتواند محصول دیگری را خریداری کند. در ضمن در صورتی که مشتری محصول را برگرداند نیاز است تا هزینه ارسال را خودش پرداخت کند.

3. اگر محصول در حمل و نقل آسیب ببیند

محصولات چینی پردیس کاشان دارای سلامت فیزیکی هستند بنابراین اگر محصول شما دارای در حین حمل و نقل آسیبی به آن وارد شود شامل گارانتی نمیشود مگر آن که محصول مورد نظر قبل از جا به جایی توسط نماینده تیپاکس صورت جلسه شود.

آیا کیفیت چینی پردیس خوب است؟
آیا کیفیت چینی پردیس خوب است؟

ویژگی های سرویس چینی پردیس

  • سرویس چینی پردیس کاشان دارای 7 روز ضمانت و گارانتی هستند.

  • محصولات چینی پردیس کاشان از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

  • برند چینی پردیس کاشان خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهد.

  • محصول چینی پردیس کاشان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

  • محصولات چینی پردیس با استاندارد بالایی تولید می شوند.

قیمت سرویس چینی پردیس کاشان

پس از پاسخ به سوال چینی پردیس خوبه یا نه در رابطه با قیمت محصولات سرویس چینی پردیس کاشان سوالات زیادی از ما پر سیده می شود، در حقیقت با توجه به شرایطی که وجود دارد و همچنین بسته به تعداد پارچه بودن سرویس ها و چند نفره بودن آنان نمی توان قیمت دقیقی را برای هر سرویس ظروف چینی پردیس کاشان بیان کرد اما به طور کلی سرویس ظروف چینی سری الگانس از قیمت بالاتری نسبت به دیگر ظروف چینی پردیس برخوردار هستند و بعد از آن سرویس ظروف سری ونوس قیمت متوسط تری دارند و در انتها سرویس ظروف پاریس هستند که قیمت کمتری نسبت به هر دو سری دارند. ولی در کل برای بررسی دقیق تر قیمت های چینی پردیس، به سایت ظرفستان سر بزنید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.