هنگامی که می خواهید یک سرویس غذاخوری را خریداری نمایید، موارد بسیاری هست که ممکن است برای خرید مد نظر داشته باشید و یا بخواهید انتخاب کنید.

هنگامی که می خواهید یک سرویس غذاخوری را خریداری نمایید، موارد بسیاری هست که ممکن است برای خرید مد نظر داشته باشید و یا بخواهید انتخاب کنید. از این موارد قطعا به خرید سرویس چینی، خرید سرویس آرکوپال، خرید سرویس مقصود و … می توان اشاره کرد. خیلی از افراد ممکن است به خاطر نداشتن اطلاعاتی پیرامون این سرویس ها نتوانند به درستی انتخاب خود را انجام دهند و سرویس مناسب خود را خریداری کنند. در مطلبی که مدت ها قبل منتشر کردیم به عنوان راهنمای کامل سرویس چینی به مواردی پرداختیم که در خرید این نوع سرویس ها باید در نظر داشته باشید. در این مطلب می خواهیم به این بپردازیم که چرا باید سرویس های اوپال را خریداری کنیم و چه مواردی را در خرید آن ها مدنظر داشته باشیم. در ابتدا به نوع ساخت و مواد تشکیل دهنده سرویس های اوپال می پردازیم و سپس دلایل خرید این سرویس را ذکر می کنیم و در نهایت به جاهایی که می توانید این نوع سرویس ها را بخرید می پردازیم. پس تا انتهای راهنمای کامل ظروف اوپال با ما همراه باشید.

اوپال چیست؟

در یکی از مطالب قبلی مان به تفاوت آرکوپال و آیروپال پرداختیم و خیلی از موارد را توضیح دادیم. در راهنمای کامل ظروف اوپال به تشریح این موارد می پردازیم.

ظروف نوعی شیشه سفید نشکن هستند که بر روی آنها روکش لعاب محافظ کشیده می شود تا این ظروف را در برابر شکستن مقاوم تر کند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ظروف آرکوپال در ساختشون از ترکیب چینی و شیشه استفاده می شود و همین موضوع ترکیبی بودن ساخت اینها باعث می شود که نسبت به ظروف اوپال مقاومت بیشتری داشته باشند. در واقع این روزها استفاده از ظروف اوپال نسبت به ظروف چینی بسیار بیشتر شده است که این هم به چند دلیل می باشد که یکی از این دلایل سبک بودن وزن آنهاست و مورد دیگر به صرفه بودن قیمت آنها نسبت به دیگر نوع سرویس ها است.

مزیت دیگر سرویس های اوپال، به خاطر موارد یا متریال سازنده آنها می باشد که همین مورد هم باعث تفاوت قیمت سرویس اوپال با دیگر ظروف شده است و کمتر آسیب دیدن آن نیز از دلایل جذابیت آنها شده است.

راهنمای کامل طروف اوپال
راهنمای کامل طروف اوپال

مزایای خرید سرویس اوپال:

  • وزن مناسب: یکی از دلایلی که خرید انواع سرویس های اوپال را جذاب می کند، سبک بودن وزن آنها می باشد. همانطوری که در قسمت بالا گفته شد، این ظروف نسبت به ظروف چینی دارای وزن مناسب تری هستند و همین وزن مناسب هم استفاده ی آنها را برای روزمره بسیار جذاب می کند. استفاده ی روزمره ی از سرویس های اوپال و شستشوی مداوم آنها راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد. پس وزن سبک سرویس های اوپال یکی از جذابیت های این نوع سشرویس ها می باشد.

  • زیبایی ظاهری: از جمله موارد دیگری که جذابیت دو چندان برای خرید این سرویس ها ایجاد می کند، ظاهر براق و شفاف این ظروف می باشد که این سرویس را برای خرید حتی در سرویس جهیزیه نیز جذاب کرده است. علاوه بر این شاید قبل تر از این موضوع، از این سرویس ها بیشتر به عنوان یک سرویس ظرف دم دستی استفاده می کردند ولی با توجه به جذابیتی که ظاهر این سرویس ها جدیدا دارند، در بسیاری  از مهمانی ها نیز جای خود را باز کرده است.

  • مقاومت سرویس های اپال: از دلایل دیگر خرید این سرویس ها، مقاومت در برابر شکنندگی و تغییر طرح و رنگ آنها می باشد. این ظروف قابلیت استفاده در مایکروفر و ماشین ظرفشویی را دارند بدون اینکه شما هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت از بین رفتن طرح و رنگ آنها داشته باشید. همانطور که بالاتر هم گفته شد این ظروف نسبت به سرویس های چینی دارای مقاومت بیشتری در برابر شکنندگی و لب پر شدن هستند و برای استفاده بسیار مقرون به صرفه می باشند.

  • طرح و نقش های متفاوت و زیبا: شاید تا مدت ها قبل اقبال کم به این سرویس  ها به خاطر عدم تنوع در طرح و رنگ آنها بود. امروزه این سرویس ها در نقش ها و طرح های مختلف عرضه شده و برای همه سلیقه ها و همه ی طرح ها مدل های مختلفی را عرضه کرده اند. همین عرضه ی طرح و رنگ های متفاوت، باعث افزایش بیشتر فروش این سرویس ها شده و اکنون تقریبا در هر خانه ای نشانه ای از این سرویس ها پیدا می شود.

راهنمای کامل طروف اوپال
راهنمای کامل طروف اوپال

سرویس اپال از کجا بخریم؟

شما برای خرید انواع سرویس های اپال، خرید سرویس آرکوپال، خرید سرویس مقصود راه های مختلفی را در پیش دارید. یکی از راه های خرید، خرید آنلاین می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت ظرفستان، خرید خود را انجام دهید. شما با بررسی سایت های مختلف و مشاهده انواع محصولات و قیمت های آنها می توانید مقایسه ی لازم را روی آنها انجام داده و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت در سایت ظرفستان پیدا کنید.

شما از هر نقطه ای از کشور می توانید با سفارش محصول خود، در اسرع وقت محصول انتخابی خود را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر خرید آنلاین، فروشگاه ظرفستان دارای فروشگاه حضوری نیز می باشد که شما می توانید با مراجعه فروشگاه ظرفستان واقع در میدان شوش، خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.