اگر سرویس غذاخوری برایتان اهمیت بالایی دارد و قصد دارید رنگ تمام سرویس میز شام خود را با یکدیگر ست کنید. سرویس های ظریف و زیبای آرکوپال فرانسوا که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر سرویس غذاخوری برایتان اهمیت بالایی دارد و قصد دارید رنگ تمام سرویس میز شام خود را با یکدیگر ست کنید. سرویس های ظریف و زیبای آرکوپال فرانسوا که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود را به شما پیشنهاد می کنیم. آرک شرکت فرانسوی معروف توليدکننده ظروف اوپال بوده، به همين دليل ظروف اوپال، پيشوند آرک را با خود به يدک می کشند. به همین دلیل اپال در ایران بیشتر به نام آرکوپال شناخته می شود.

تفاوت مابین ظروف آرکوپال و چینی

آرکوپال حد واسطی بین چینی و شیشه است که از آن ظروف غذاخوری مانند کاسه، بشقاب، لیوان، پیاله، پیشدستی و … ساخته می شود. ولی آرکوپال ها زیباتر از شیشه و به دلیل نازکی، بسیار سبک تر از چینی می باشند. ظروف اوپال یا همان آرکوپال از ترکیب موادی مانند کربنات سدیم، سیلیس، آهک و … تولید می شود. چون این مواد طی روند ساخت در معرض حرارت بالای 1500 درجه سلسیوس قرار می گیرند، این امکان را به ما می دهند که به راحتی این ظروف را درون مایکروفر قرار دهیم، همچنین ظروف سرویس آرکوپال فرانسوا را می توان در ماشین ظرفشویی استفاده کرد.ظروف اوپال بر خلاف ظروف چینی از خاصیت نشکن بودن برخوردار هستند و این ویژگی به دلیل ساختار خاص و مواد تشکیل دهنده آن است. سرویس 26 پارچه آرکوپال فرانسوا پرشین با رنگ بنفش از سرویس های پر طرفدار  آرکوپال هستند که جذابیت خاصی به میز شما می دهد.

سرویس آرکوپال فرانسوا 26 پارچه پرشین بنفش
سرویس آرکوپال فرانسوا 26 پارچه پرشین بنفش
مشخصات کلی
تعداد کلی ظروف 26 پارچه
مناسب برای 6 نفر
شامل ظروف پلوخوری، خورشت خوری، پیش دستی، پیاله، دیس، کاسه سالاد
قابلیت استفاده در مایکروفر
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
نام سازنده فرانسوا
کشور سازنده ایران
پلوخوری
تعداد 6 عدد
ابعاد 26.5 * 26.5 سانتی متر
خورشت خوری
تعداد 6 عدد
ابعاد 23 * 23 سانتی متر
ارتفاع 4 سانتی متر
پیش دستی
تعداد 6 عدد
ابعاد 19.5 * 19.5 سانتی متر
پیاله
تعداد 6 عدد
ابعاد 9.5 * 9.5 سانتی متر
ارتفاع 4.5 سانتی متر
دیس
تعداد 1 عدد
ابعاد 26 * 34.5 سانتی متر
کاسه سالاد
تعداد 1 عدد
ابعاد 23.5 * 23.5 سانتی متر
ارتفاع 8.5 سانتی متر