سرویس های آرکوپال ایرانی از برند چینی مقصود می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. سرویس آرکوپال 26پارچه مربع الناز صورتی شامل اقلام زیر می باشد

آرکوپال ترکیبی از (Arc+Opal) است. آرک نام یک شرکت فرانسوی است که برای اولین بار ظروف اوپال را تولید کرد. به دلیل اینکه شرکت آرک برای اولین بار این ظروف را تولید کرده است، در کشور ما از این ظروف با عنوان آرکوپال یاد می‌شود.
ظروف آرکوپال ترکیبی از شیشه و چینی هستند؛ به طوری که از چینی سبک‌تر و از شیشه بسیار مقاوم‌تر و زیباتر هستند. اما ظروف چینی نیز مقاومت مناسبی دارند و برای خرید، مناسب می‌باشند.

سرویس آرکوپال بیشتر به عنوان اصطلاحا سرویس های دم دستی کاربرد دارند. از مزایای آن می توان به قابلیت استفاده در ماکروفر، ماشین ظرف شویی، سبک بودن، مقاومت، طرح های متنوع و … اشاره نمود.

یکی از طرح های سرویس آرکوپال، سرویس آرکوپال 26پارچه مربع الناز صورتی می باشد. برای خرید این محصول می توانید به سایت ظرفستان مراجعه نمایید.

سرویس آرکوپال 26پارچه مربع الناز صورتی

سرویس های آرکوپال ایرانی از برند چینی مقصود می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. سرویس آرکوپال 26پارچه مربع الناز صورتی شامل اقلام زیر می باشد:

مشخصات کلی
تعداد کلی ظروف 26 پارچه
مناسب برای 6 نفر
شامل ظروف پلوخوری، خورشت خوری، پیش دستی، پیاله، دیس، کاسه سالاد
قابلیت استفاده در مایکروفر
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
نام سازنده چینی مقصود
کشور سازنده ایران

سرویس آرکوپال 26پارچه مربع الناز صورتی

 

پلوخوری
تعداد 6
ابعاد 626.5*26.5 سانتی متر
خورشت خوری
تعداد 6
ابعاد 22.5*22.5 سانتی متر
ارتفاع 3.5 سانتی متر
پیش دستی
تعداد 6
ابعاد 20*20 سانتی متر
پیاله
تعداد 6
ابعاد 11*11 سانتی متر
ارتفاع 4.5 سانتی متر
دیس
تعداد 1
ابعاد 31.5*31.5 سانتی متر
کاسه سالاد
تعداد 1
ابعاد 25*25 سانتی متر
ارتفاع 8 سانتی متر